مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 دی 1394 ساعت 11:112015-12-30اجتماعي

استمرار آلودگی هوای تهران، مدیران وزارت نفت را شرمنده کرد


سمفونی اعتراض به آلودگی هوای پایتخت ریتم تندتری به خود گرفته و از لایه های زیرین جامعه با پژواک توقف استفاده از بنزین آلوده درجایگاه های عرضه سوخت کشور، - "، سمفونی اعتراض برعلیه آلودگی هوای پایتخت ریتم تندتری به خود گرفته و ازلایه های زیرین جامعه با پژواک توقف استفاده از بنزین آلوده درجایگاه های عرضه سوخت کشور، اندک اندک به خانه ملت در عمارت بهارستان هم رسیده است؛ آری، آلودگی هوای تهران نشان می دهد که این بنزین، یورو 4 نیست.

واقعیت این است که به دلیل مصرف بنزین بی کیفیت وارداتی، مدتها است که دل آسمان پایتخت دود گریه می کند.

"تعطیلی چند روزه مدارس 19 گانه آموزش و پرورش شهرتهران"،"موکول شدن مسابقات بزرگ درمجامع ورزشی پایتخت به وقت دیگر" و"حبس خانگی مدت دارافراد سالخورده در منازل"، درواقع بخش کوچکی ازنشانه های تشدید آلودگی هوای پایتخت بوده که اینچنین خود را به معرض نمایش عموم گذارده است.

اما آیا این نشانه ها دربدنه دولت، به درستی ترجمه می شوند؟ "عباس کاظمی"،معاون زنگنه، در اشاره به انتشار اخبار مربوط به آلودگی هوا و ارتباط آن با کیفیت بد بنزین را بی انصافی خوانده و گفته: همانطور که آزمایش ها نشان می دهد و محیط زیست نیز تایید کرده با توزیع بنزین یورو4 در کلانشهرها میزان آلاینده بنزن، آروماتیک و گوگرد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار آلودگی هوای تهران، مدیران وزارت نفت را شرمنده کرد

استمرار آلودگی هوای تهران، مدیران وزارت نفت را شرمنده کرد