مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 دی 1394 ساعت 15:562015-12-30فرهنگي

برنامه روز اول جشنواره مردمی عمار از پرونده ساواک تا انفجار دفتر نخست وزیری


نمایش های فیلم های مستند عمار امروز در سالن فلسطین آغاز می شود و در روز اول برگزاری جشنواره فیلم هایی با مضامین پرونده ساواک و انفجار دفتر نخست وزیری در سال 60 برپرده خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، اکران آثار ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار از امروز (9 دی) به مدت هشت روز در سینما فلسطین آغاز می شود.

برنامه های ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، همه روزه از ساعت 13 آغاز می‎ شود و تا ساعت 22:40 ادامه خواهد داشت و علاقمندان می توانند از امروز چهارشنبه(نهم دی ماه) آثار جشنواره را در سالن های سه گانه سینما فلسطین تهران مشاهده کنند.

مستند از هیروشیما تا لوزان - سالن شماره یک ساعت 14/40 مستند از هیروشیما تا لوزان به کاردگردانی علیرضا بوالی روایت متفاوتی از تلاش های آمریکا و غرب برای ایجاد انحصار در فناوری هسته ای و ایجاد مانع در مسیر پیشرفت ایران است.

مستند عروس وامنان - سالن یک ساعت 18 مستند عروس وامنان به کارگردانی فاطمه مرزبان پیرامون کشت زعفران در استان گلستان است که به خاطر هوای مرطوب، زمینه کشت آن مساعد نیست، اما در روستای وامنان حاج آقای احمدی چندین سال پیش بوته زعفران وحشی در اطراف روستا مشاهده می کند و به بررسی قابلیت های کشت زعفران در روستا می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه روز اول جشنواره مردمی عمار از پرونده ساواک تا انفجار دفتر نخست وزیری

برنامه روز اول جشنواره مردمی عمار از پرونده ساواک تا انفجار دفتر نخست وزیری