مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 دی 1394 ساعت 17:452015-12-30اقتصادي

امضای تفاهم نامه حمایت از تولیدکنندگان لوازم ورزشی؛ بزودی


معاون وزیر ورزش از امضای تفاهمنامه همکاری با صندوق ذخیره ارزی برای حمایت از تولیدکنندگان بخش ورزشی در آینده نزدیک خبر داد.

- امضای تفاهم نامه حمایت از تولیدکنندگان لوازم ورزشی؛ بزودی " معاون وزیر ورزش از امضای تفاهمنامه همکاری با صندوق ذخیره ارزی برای حمایت از تولیدکنندگان بخش ورزشی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما"؛ معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید ازچهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی که در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در بوستان گفت وگو برپا شده است گفت : آمادگی داریم از تولید امکانات ورزشی در داخل کشور حمایت کنیم و در همین راستا نشستی با مدیران صندوق ارزی برگزار شد.

مناف هاشمی با اشاره به اینکه با فرهنک سازی - توسعه و تولید اقلام ورزشی حتی می توان بازارهای خارجی را نیز تغذیه کرد ،افزود : کیفیت نمایشگاه چهاردهم نسبت به پارسال مطلوب تر است .

وی گفت : تلاش می کنیم نمایشگاه دائمی محصولات ورزشی را در آینده داشته باشیم تا در آن ثبت سفارش کالای ورزشی نیز انجام شود.

معاون وزیر افزود : باید تلاش کنیم سرمایه گذاران داخلی با رقبای خارجی ارتباط داشته باشند تا از کیفیت محصولات تولیدی آنان بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه حمایت از تولیدکنندگان لوازم ورزشی؛ بزودی

امضای تفاهم نامه حمایت از تولیدکنندگان لوازم ورزشی؛ بزودی