مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 دی 1394 ساعت 18:112015-12-30سياسي

ورود فتنه گران به مجلس خبرگان و شورای اسلامی بستر فتنه جدید را فراهم می کند


دبیرکل تشکل های اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان گفت: ورود فتنه گران به مجلس خبرگان و شورای اسلامی بستر فتنه جدید را فراهم می کند.

- ابراهیم بارانی بیرانوند در گفت: در آستانه دو انتخابات پیش رو باید مواظب فتنه ای دیگر از جانب مثلث شوم دشمنان خارجی و داخلی و قدرت طلبان عافیت طلب یعنی عوامل فتنه 88 باشیم؛ از این رو اولین چاره، جلوگیری از حضور عناصر فریب خورده این فتنه به مجلس خبرگان و شورای اسلامی است.

وی افزود: از هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان می خواهیم تا برای جلوگیری از نفوذ فریب خوردگان در فتنه 88، در هنگام بررسی صلاحیت نامزدها، دقت لازم را اعمال کنند.

دبیر کل تشکل های اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان با اشاره به اینکه دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت تمدن اسلامی، تمام توان خود را برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ستون اصلی نظام یعنی ولایت فقیه بکار گرفته اند، گفت: در فتنه 88 تمام عوامل و عناصر داخلی و خارجی دشمن از جمله منافقین، سلطنت طلبان، فراری های خارج نشین و ارازل و اوباش مزدور به میدان آمدند و توانستند هشت ماه در برخی از خیابان های تهران آشوب به پا کنند و اموال عمومی را به غارت ببرند و یا آنها را با آتش کینه خود بسوزانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود فتنه گران به مجلس خبرگان و شورای اسلامی بستر فتنه جدید را فراهم می کند

ورود فتنه گران به مجلس خبرگان و شورای اسلامی بستر فتنه جدید را فراهم می کند