مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 دی 1394 ساعت 12:552015-12-31اقتصادي

تشکیل کمیته ویژه پیگیری و آماده سازی زیرساخت های گردشگری شهر تبریز


سازمان همکاری های اسلامی ، تبریز را به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 انتخاب کرده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، استاندار آذربایجان شرقی در نشست فعالان گردشگری استان با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، گفت: این کمیته راهکارهای لازم را برای آماده سازی زیرساخت های گردشگری شهر تبریز اتخاذ و میزان دست یابی به اهداف را رصد می کند.

جبارزاده افزود :بخشی از این ماموریت بر عهده دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری تبریز است و بخشی از کار نیز به بخش خصوصی و فعالان حوزه گردشگری سپرده می شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: هدف ما معرفی تبریز به عنوان شهری جهانی و افزایش جذب گردشگر برای ایجاد اشتغال و ارتقای درآمد سرانه مردم استان است.

وی با تاکید بر تسهیل فعالیتهای سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان و به ویژه تبریز افزود : سرمایه گذاریهای متنوع در زمینه های مدرن و استاندارد گردشگری همگام با پیشرفتهای جهانی تنها با مشارکت بخش خصوصی محقق میشود.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان هم گفت : جهانی شدن تبریز نشان از ظرفیتهای بالقوه این شهر در جذب گردشگر دارد اما برای بالفعل کردن این ظرفیتها برنامه های مدون و هماهنگی کامل مدیران لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ویژه پیگیری و آماده سازی زیرساخت های گردشگری شهر تبریز

تشکیل کمیته ویژه پیگیری و آماده سازی زیرساخت های گردشگری شهر تبریز