مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 دی 1394 ساعت 15:362016-01-01سياسي

دولت با خوشبینی از کنار توطئه آمریکا گذشت/کمیته نظارت بر برجام وارد عمل شود


معاون امور بین الملل حزب مؤتلفه گفت: آمریکایی ها روش های جدیدی برای فشار وارد کردن طراحی کرده اند، اما دولت با خوشبینی از کنار این توطئه گذشته است.

- حمیدرضا ترقی معاون امور بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری تسنیم" با اشاره به نقض مجدد برجام از سوی دولت آمریکا و سکوت دولت کشورمان اظهار داشت: به نظر می رسد دولت بیشتر بدنبال توجیه نقض توافقنامه توسط آمریکاست و نمی خواهد از واقعیت سیاست آن ها که تنها بدنبال از بین بردن نظام جمهوری اسلامی هستند، آگاه باشد.

وی برهمین اساس افزود: آمریکا به هیچ عنوان قصد ندارد تحریم ها را لغو کند بلکه قصد دارند ماهیت و علت تحریم ها را تغییر بدهند و مشاهده کردیم بعد از امضای توافقنامه هسته ای آن ها موضوع موشکی و حقوق بشر را مطرح کردند و در ادامه نیز با سیاست منفعل دستگاه دیپلماسی کشورمان باید منتظر ادعاهای بی پایه دیگری علیه کشورمان باشیم.

***دیپلماسی "فعال و جدی" جایگزین دیپلماسی "لبخند" شود ترقی با طرح این موضوع که هدف غرب و آمریکا تنها نابودی توان هسته ای ایران است، تصریح کرد: آن ها بدلیل ایستادگی و رهنمودهای رهبر انقلاب از روش های قبلی خود علیه ملت ایران نتیجه نگرفتند و روش های جدیدی برای فشار وارد کردن طراحی کرده اند اما دولت با خوشبینی از کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با خوشبینی از کنار توطئه آمریکا گذشت/کمیته نظارت بر برجام وارد عمل شود

دولت با خوشبینی از کنار توطئه آمریکا گذشت/کمیته نظارت بر برجام وارد عمل شود