مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 دی 1394 ساعت 16:012016-01-01سياسي

امام جمعه آبیک: فتنه گران صلاحیت اشغال یک پست کوچک در نظام را ندارند


فتنه گران صلاحیت اشغال حتی یک پست کوچک در نظام را ندارند مگر اینکه به درگاه الهی و ائمه اطهار (ع) توبه کرده و از مقام معظم رهبری و ملت عذرخواهی کنند که تاکنون این توفیق نصیبشان نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آبیک، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر با اشاره به هفتمین سالگرد گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان نظام با بهره گیری از ایادی داخلی توطئه ها و فتنه های ریز، درشت و فراوانی را علیه ایران اسلامی تحمیل کرده اند.

وی افزود: از برجسته ترین فتنه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی می توان به فتنه منافقان و بنی صدر و سوت زدن در روز عاشورا، فتنه مرتضوی و طرفداران وی، فتنه سال 78 و فتنه بزرگ آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی سال 88 اشاره کرد.

خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: در تمام فتنه های صورت گرفته علیه انقلاب اسلامی، جریان سیاسی مشخص مشاهده می شود که امروز نیز درصدد طراحی نقشه جدیدی برای انتخابات هستند.

وی اضافه کرد: پیش از فتنه سال 88، جهان اسلام خیز بلندی برداشته بود و ادبیات آمریکایی ها و هم پیمان هایش حالت انفعالی و تدافعی داشت ولی پس از وقوع فتنه 88، ادبیات استکبار جهانی تهاجمی شده و انقلاب های صورت گرفته در جهان اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه آبیک: فتنه گران صلاحیت اشغال یک پست کوچک در نظام را ندارند

امام جمعه آبیک: فتنه گران صلاحیت اشغال یک پست کوچک در نظام را ندارند