مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 دی 1394 ساعت 16:512016-01-02سياسي

وقف ماندگار دیگر در اردبیل خیر اندیشمند 100 جلد کتاب اهدا کرد


محمدرضا نوذریان خیر اردبیلی بیش از 100 جلد کتاب را از کتابخانه شخصی خود برای استفاده طلاب به کتابخانه حوزه علمی خواهران الزهرا (س) اردبیل اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، در این وقف که عصر امروز در اردبیل به ثبت رسید محمدرضا نوذریان خیر اردبیلی بیش از یکصد جلد کتاب را از کتابخانه شخصی خود برای استفاده طلاب به کتابخانه حوزه علمی خواهران الزهرا (س) اردبیل اهدا کرد.

این فعال فرهنگی و مدرس دانشگاه هدف از این کار خود را در اختیار گذاشتن کتاب برای استفاده دیگر دانشجویان و اقشار مختلف مردم با هدف نشر و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی اعلام کرد و گفت: بنده بر این باورم که انسان با هر سرمایه ای دارد می تواند عمل وقف را در بهترین شرایط انجام دهد به شرط آنکه از فرصت هایی که برای انجام کارهای نیکوکارانه و خیرخواهانه به وجود می آید هر کس استفاده کرده و نسبت به کارهای عام المنفعه فرهنگی و بهبود شرایط فرهنگی جامعه کمک کند.

نوذریان ادامه داد: هر جامعه ای که با فرهنگ و مبانی اخلاقی انس بگیرد قطعا در مسیر توسعه گام برمی دارد و بیش از هر زمان دیگر می تواند زمینه های توسعه روزافزون را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، این خیر علاوه بر این حرکت از بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی که آبان ماه سال گذشته تا هفته کتاب امسال برگزار شد مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف ماندگار دیگر در اردبیل خیر اندیشمند 100 جلد کتاب اهدا کرد

وقف ماندگار دیگر در اردبیل خیر اندیشمند 100 جلد کتاب اهدا کرد