مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 دی 1394 ساعت 20:062016-01-02سياسي

امام جمعه رودهن: دنیای اسلام مقابل شهادت آیت الله باقرالنمر سکوت نخواهد نکرد


امام جمعه رودهن با تأکید بر اینکه آیت الله نمر باقرأمین النمر، رهبر شیعیان عربستان یکی از علمای بزرگ شیعه بود، گفت: دنیای اسلام مقابل شهادت آیت الله باقرالنمر سکوت نخواهد نکرد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شرق استان تهران اظهار داشت: رژیم جنایت کار آل سعود و حکومت ورشکسته عربستان به جنایتی بزرگ دست زد و آیت الله باقرالنمر که از علمای بزرگ شیعه بود، را به شهادت رساند.

امام جمعه رودهن ادامه داد: در راستای شهادت این عالم بزرگ، جهان اسلام به خصوص شیعیان عزادار شدند و همه آزادی خواهان دنیا به جنایت های هیئت حاکم بر عربستان پی بردند.

وی تصریح کرد: مردم دنیا با شهادت آیت الله باقرالنمر متوجه شدند که رژیم عربستان و حامیان این حکومت وابسته غربی به ویژه آمریکا، اسراییل و انگلیس، تنها چیزی که برایشان مهم نیست، جان افراد است و شعار دادن این کشورها برای حقوق بشر دروغی بیش نیست.

مدیح بیان داشت: ما به عنوان مسلمان این اقدام جنایت کارانه رژیم عربستان را محکوم می کنیم و دنیای اسلام مقابل این جنایت سکوت نخواهد کرد.

وی افزود: رژیم جنایت کار عربستان باید هزینه این اعدام را پرداخت کند و تمام مسلمانان دنیا باید ساکت نمانند و به پا خیزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودهن: دنیای اسلام مقابل شهادت آیت الله باقرالنمر سکوت نخواهد نکرد

امام جمعه رودهن: دنیای اسلام مقابل شهادت آیت الله باقرالنمر سکوت نخواهد نکرد