مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 دی 1394 ساعت 15:062016-01-03سياسي

گلستانی زاده: چشم مظلومین دنیا به مسئولین جمهوری اسلامی ایران است


مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز گفت: چشم مظلومین دنیا به مسئولان جمهوری اسلامی ایران است و اگر ما نیز مثل سایر رسانه ها و دولت مردان ساکت بمانیم، - تفاوتی با غربزدگان و غربیان نداریم.

سید روح الله گلستانی زاده، مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در شیراز، با اشاره به اعدام شیخ نمر، رهبر شیعیان عربستان گفت: در اسلام باید اشدا علی الکفار رحما بینهم بود به همین دلیل نباید در برابر چنین ظلمی ساکت بود.

وی با بیان اینکه در خواست ما از مسئولان این است که نباید با زبان ملایمت در مقابل زورگویان صحبت کرد، خاطر نشان کرد: باید در قبال اقدامات نوکران استکبار با زبانی قاطع و محکم سخن گفت.

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز با اشاره به اینکه چطور است کشورهای مستکبر در قبال کوچکترین اقدامات سفرای ما را احضار یا اخراج می کنند، افزود: بحث ما اینجا بحث یک کشور نیست بحث یک امت است بحث یک تمدن است، نباید در قبال اقدامات این چنینی کوتاه آمد که اگر این اتفاق بیافتد باید شاهد کشتار مسلمانان بیشتری در دنیا بود.

گلستانی زاده با بیان اینکه اگر میان کشتار در منا، کشتار مسلمانان در یمن، عراق، سوریه، بحرین، فلسطین، نیجریه و آخرین آن اعدام شیخ مجاهد عربستان ارتباطی نبینیم ساده انگاری است، اذعان داشت: باید این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستانی زاده: چشم مظلومین دنیا به مسئولین جمهوری اسلامی ایران است

گلستانی زاده: چشم مظلومین دنیا به مسئولین جمهوری اسلامی ایران است