مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 دی 1394 ساعت 16:262016-01-03فرهنگي

تجلیل از 24 برگزیده جشنواره فیلم 180 ثانیه ای در روز 26 دی


حسن بلخاری، دبیر جشنواره فیلم 180ثانیه ای بانک پاسارگاد، از برگزاری مراسم اختتامه نخستین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای این بانک در روز 26 دی ماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، حسن بلخاری، در یک نشست خبری، در سخنانی با بیان این نکته که حدود 30 سال است که شرکت ها و سازمان های بزرگ دنیا به مسوولیت های اجتماعی خود توجه ویژه ای نشان می دهند، اظهار داشت: امروزه شرکت های رتبه سنج در معیارهای رتبه دهی خود علاوه بر مسایل اقتصادی، به فعالیت های شرکت ها و مؤسسات در امور فرهنگی و اجتماعی نیز توجه ای دارند و این موضوعات در رتبه بندی آن ها مؤثر است.

وی با اشاره به این نکته که بانک پاسارگاد هم به حوزه مسوولیت های اجتماعی اعتقاد راسخی دارد، گفت: بنده از سال 89 به این مجموعه وارد شده ام و نخستین کار هم در حوزه سرمایه گذاری این بانک در حوزه فیلم، فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین بود که تنها فیلم برنده جایزه اسکار در کشور به حساب می آید.

دکتر بلخاری با تأکید بر این نکته که بانک پاسارگاد در همه ابعاد از فیلم و سینما تا کتاب و دانشگاه، مسوولیت های خود را انجام داده است، خاطرنشان کرد: این بانک تاکنون در فیلم های سینمایی چون جدایی نادر از سیمین ، طبقه حساس ، بهمن ، ملبورن و من دیه گو مارادونا هستم ، سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 24 برگزیده جشنواره فیلم 180 ثانیه ای در روز 26 دی

تجلیل از 24 برگزیده جشنواره فیلم 180 ثانیه ای در روز 26 دی