مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 دی 1394 ساعت 10:312016-01-04حوادث

فرمانده انتظامی فارس خبر داد کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر در فارس


فرمانده انتظامی فارس از کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر در سه روز گذشته طی چند عملیات جداگانه در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز به نقل از اداره اطلاع رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر توسط یک خودرو پژو 405 در اطراف لارستان مطلع و برای دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله وارد عمل شدند.

وی افزود: با بررسی های انجام شده مشخص شد خودرو حامل محموله مواد مخدر در منزلی واقع دریکی از روستاهای اطراف شهرستان لارستان توسط قاچاقچیان مخفی شده که در بازرسی از آن 87 کیلوگرم تریاک کشف و در این مورد یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: این مأموران در عملیات دیگری در پاسگاه انتظامی چهاربرکه با به کارگیری سگ های موادیاب از یک خودرو پژو پارس سه کیلو و 500 گرم هرویین که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف و راننده آن را دستگیر کردند.

گودرزی کشف 20 کیلو و 400 گرم مواد مخدر را از دیگر اقدامات مأموران انتظامی این شهرستان در یک عملیات جداگانه دیگر عنوان کرد و گفت: در این عملیات نیز مأموران با به کارگیری سگ موادیاب از یک خودرو پراید 19 کیلو و 500 گرم تریاک و 900 گرم حشیش کشف و در این مورد دو قاچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی فارس خبر داد کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی فارس خبر داد کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر در فارس