مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 دی 1394 ساعت 15:552016-01-04اقتصادي

ندیمی: نوسازی خودروهای فرسوده باید در اولویت دولت باشد


نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: نوسازی ناوگان حمل ونقل به لحاظ کسب درآمد، بهبود شرایط اجتماعی، ساماندهی حمل ونقل و صرفه جویی در مصرف انرژی و محیط زیستی موثر است، - از همین رو نوسازی خودروهای فرسوده باید در اولویت دولت قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه گیلان، ایرج ندیمی در واکنش به ضرورت نوسازی خودروهای فرسوده و درخواست کمک شهرداری از دولت مبنی بر معافیت تاکسی ها از حقوق گمرکی و سود بازرگانی،اظهار کرد: هرگونه اقدامی در این زمینه نیازمند اصلاح قوانین در بخش اخذ عوارض گمرکی است.

وی با تاکید بر لزوم هرچه سریع تر نوسازی خودروهای فرسوده، افزود: واقعیت آن است که هزینه های ناشی از تردد خودروهای فرسوده همچون هدررفت سوخت، آلودگی هوا و آسیب های انسانی و اجتماعی به اندازه ای است که بازسازی هرچه سریع تر ناوگان حمل ونقل عمومی درون و برون شهری را می طلبد، به طور قطع استفاده از خودروهای با کیفیت به ویژه برای بخش حمل ونقل عمومی مزایای بیشتری نسبت به درآمدهای ناشی از سود گمرکی عاید کشور و مردم می کند.

ندیمی گفت: نوسازی تاکسی های فرسوده و معافیت آنها از حقوق گمرکی و سود بازرگانی نیازمند هم اندیشی قانونی است، در واقع مدیریت نوسازی خودروها و تاکسی های فرسوده به عنوان کار اثرگذار و با ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ندیمی: نوسازی خودروهای فرسوده باید در اولویت دولت باشد

ندیمی: نوسازی خودروهای فرسوده باید در اولویت دولت باشد