مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 دی 1394 ساعت 19:402016-01-04سياسي

باهنر: به هر جمع بندی برسیم حمایت می کنیم


دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: به هرجمع بندی برسیم حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" ؛ محمدرضا باهنر در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما در همایش اصولگرایان حضور نداشتید و نماینده ای نیز معرفی نکردید دلیل آن چی بود افزود : من در روز همایش در سفر خوزستان بودم اما نائب ریس جبهه پیروان و نماینده جامعه مهندسین در آن همایش حضور داشتند و حضور آنها به معنای حضور بنده است.

وی گفت : اگر فرض را بگذاریم که باهنر نمی خواست در این همایش شرکت کند خیلی ها نباید شرکت می کردند .

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه بیش از 2400 نفر از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرده اند که هزار نفر آنها از اصولگرایان هستند گفت : از بین این هزار نفر اسامی قابل بررسی را احصا کرده ایم و از همه تشکل ها خواستیم که افراد لایق خود را برای لیست معرفی کنند.

وی با بیان اینکه در نهایت از بین هزار نفر اصولگرا 120 اسم قابل بررسی برای تهران در می اوریم افزود : برای نهایی شدن این 120 نفر تا یک ماه دیگر دهها جلسه گذاشته می شود چرا که تهران تنها 30 نماینده نیاز دارد .

باهنر با بیان اینکه در این شرایط باید تلاش کنیم کسانی که رای آوری بهتری دارند و برای مجلس مفید می دانیم در لیست 120 نفره قرار می گیرند گفت : صلاحیت فردی و مقبولیت فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: به هر جمع بندی برسیم حمایت می کنیم

باهنر: به هر جمع بندی برسیم حمایت می کنیم