مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 دی 1394 ساعت 03:352016-01-05اقتصادي

مشکل اعتباری اجرای بیمه اجتماعی زنان


معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در طرح بیمه اجتماعی زنان، 70 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش قرار گرفته اند.

- احمد میدری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: متاسفانه بودجه ای که برای اجرای طرح بیمه اجتماعی زنان درنظرگرفته شده به هیچ وجه با اعتبار واقعی مورد نیاز برای اجرای این طرح ملی همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: طی دوسال گذشته برای اجرای این طرح در مجموع 30 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که این مبلغ به هیچ وجه جوابگوی جمعیت زنان سرپرست خانوار نیست.

میدری خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیش از دو میلیون زن سرپرست خانوار در گوشه و کنار کشور زندگی می کنند که با این اعتبار نمی توان تمامی آنها را تحت پوشش بیمه اجتماعی زنان قرارداد.

این مسئول گفت: با پیگیری ها و تلاش های انجام شده در راستای اجرای طرح بیمه اجتماعی زنان تا کنون 70 هزار زن سرپرست خانوارتحت پوشش خدمات این بیمه قرار گرفته اند.

معاون اجتماعی وزارت کار ابرازکرد: مشکلی که برای اجرای طرح بیمه اجتماعی زنان وجود دارد اجرای بیمه معتادان را نیز تحت شعاع قرارداده است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که نمی توان انتظار داشت با اعتبارات محدود، طرح های ملی بدون هیچ کم و کاست و مشکلی اجرایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اعتباری اجرای بیمه اجتماعی زنان

مشکل اعتباری اجرای بیمه اجتماعی زنان