مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 دی 1394 ساعت 09:462016-01-05بين الملل

سراب خودروسازان خارجی در جاده مخصوص


مشتریان ایرانی این روزها انتظار ورود خودروسازان بزرگ دنیا به کشور را می کشند که با وجود وعده های فراوان در این مورد، به جز پژوی فرانسه، هنوز حضور هیچ خودروساز معتبری در جاده مخصوص قطعی نشده است.

- "، دو سالی می شود که مسوولان خودروسازی کشور پی در پی صحبت از حضور خودروسازان بزرگ دنیا در ایران به میان می آورند، با این حال تا به امروز تنها آمدن پژوی فرانسه تقریبا قطعی شده و از سایر بزرگان خودروسازی جهان خبری به گوش نمی رسد.

جنرال موتورز و کرایسلر آمریکا، فولکس واگن آلمان، فیات ایتالیا و اشکودا خودروسازانی هستند که طی دو سال اخیر نامشان از سوی فعالان صنعت خودرو کشور به عنوان کاندیداهای حضور در ایران مطرح شده، اما هیچ کدام از آنها هنوز اقدامی عملی در این زمینه انجام نداده اند.

هر چند وعده داده شده که خودروسازان بزرگ دنیا در پساتحریم راهی ایران خواهند شد و تا وقتی تحریم ها لغو نشوند، امکان حضور آنها در کشور وجود ندارد، با این حال اگر آمدن غول های صنعت خودرو جهان به جاده مخصوص قطعی بود، حداقل باید تا به امروز اقداماتی عملی در این مورد انجام می شد.

بدون شک حضور خودروسازان خارجی در ایران ابتدا نیازمند مذاکراتی سنگین و سپس تهیه پیش نویس قرارداد و در نهایت امضای آن است، حال آنکه تا به امروز فقط پژو توانسته بخش زیادی از این مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراب خودروسازان خارجی در جاده مخصوص

سراب خودروسازان خارجی در جاده مخصوص