مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 دی 1394 ساعت 10:502016-01-05اقتصادي

تاثیر تنش های دیپلماتیک بر بازار طلا


رییس اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی تاکید کرد: قطع روابط تجاری با عربستان و به نوعی با بحرین و سودان، نمی تواند چالشی در حوزه طلا ایجاد کند و به سرعت می توانیم بازار جایگزین را انتخاب کنیم.

- عبادالله محمد ولی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: قطع روابط ایران با عربستان و کشورهایی مانند بحرین و سودان تاثیر چندانی بر فعالیت های اقتصادی ندارد و در حوزه طلا بازار های جایگزینی مثل افغانستان داریم و مذاکرات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

روابط تجاری طلا بیشتر با کشورهای بلوک شرق و خاورمیانه است وی با بیان اینکه در زمینه طلا بیشتر با کشورهای بلوک شرق و خاورمیانه روابط تجاری داریم، عنوان کرد: در بخش صادرات طلا با عربستان و بحرین روابط ضعیفی داشتیم که البته آمار صادرات با کشور امارات کمی بیشتر است.

محمدولی در عین حال تاکید کرد: به جهت این که ما مزیتی در صنعت طلا داریم، دچار چالش نخواهیم شد البته این به آن معنا نیست که تاثیراتی را در بازار طلا شاهد نباشیم.

رییس اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی با بیان این که بیشتر صادرات طلا به کشورهایی مثل عراق و ترکیه صورت می گیرد، اضافه کرد: اوکراین، تایلند و یا هنگ کنگ نیز از جمله کشورهایی هستند که صادرات طلا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر تنش های دیپلماتیک بر بازار طلا

تاثیر تنش های دیپلماتیک بر بازار طلا