مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 دی 1394 ساعت 14:502016-01-05سياسي

هنرمندان حاشیه نشین های دوران دفاع مقدس نبودند


دبیر کنگره ی 2000 شهید هنرمند با تشریح اهداف و برنامه های این کنگره، از افراشتن پرچم بر سر منزل همه 2000 شهید به منظور یادآوری راه آنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی ایسنا، غلامرضا منتظری مدیرعامل سازمان بسیج هنرمندان در نشست خبری که امروز -15 دی ماه- در مجموعه فرهنگی اسوه برگزار شده بود، گفت: هنر عطیه ای الهی است که به آسمان دل انسان نازل شده است و ما با بهره مندی از کشش و جاذبه هنرمند، دیگران را به کوشش و راه یافتن به پله کمال تشویق می کنیم.

او ادامه داد: هنرمندان شهید در زمان حیات خود الگو بودند که با انتخاب گزینه بی بدیل شهادت به همگان چگونه زیستن و چگونه رفتن را آموختند، آنها با ایثار و فداکاری به تندیس مقاومت برای همه عصرها و نسل ها تبدیل شدند، ما وظیفه داریم از پایمردی و شکوه اندیشه آنها برای همگان پرده برداریم.

منتظری در ادامه به اهداف این کنگره اشاره کرد و گفت: پیش از برگزاری این کنگره ملی، هشت کنگره تخصصی به نشانه هشت سال دفاع مقدس در سطح کشور برگزار کردیم.

مدیرعامل سازمان بسیج هنرمندان اضافه کرد: اولین هدف این کنگره ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان فرهنگ برتر است که امروز یزیدهای زمان از بروز و ظهور آن وحشت دارند، هدف دوم کنگره زنده نگه داشتن یاد شهدا است که به گفته مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان حاشیه نشین های دوران دفاع مقدس نبودند

هنرمندان حاشیه نشین های دوران دفاع مقدس نبودند