مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 دی 1394 ساعت 23:352016-01-05ورزشي

وضعیت سوشا مکانی از زبان وکیلش


وکیل دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از پایان تحقیقات چنانچه نتیجه این تحقیقات به نفع موکلم باشد با صلاحدید مقام محترم قضایی مکانی آزاد خواهد شد.

- وکیل دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از پایان تحقیقات چنانچه نتیجه این تحقیقات به نفع موکلم باشد با صلاحدید مقام محترم قضایی مکانی آزاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وکیل دروازه بان پرسپولیس در خصوص اینکه برخی از رسانه ها عنوان کردند که سوشا مکانی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس 6 شاکی خصوصی دارد، گفت: این مسئله را تکذیب می کنم.

موکل من هیچ شاکی خصوصی ندارد و هیچ پرونده ای در شعبه 12 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه در این باره موجود نیست.

وی در واکنش به صحبت های علی پروین که در برخی از رسانه ها عنوان کرده مکانی فردا آزاد خواهد شد، اظهار داشت: آقای پروین لطف زیادی کرد و امروز پیگیر پرونده موکلم بود اما من به عنوان وکیل سوشا مکانی و اینکه قاضی سابق دادگستری هستم می گویم که تنها کسی که از روز آزاد شدن دروازه بان تیم پرسپولیس خبر داد قاضی پرونده است و من صحبت های علی پروین را تأیید یا تکذیب نمی کنم.

پس از پایان تحقیقات با وجود اینکه دستور بازداشت موقت یک ماهه است چنانچه نتیجه تحقیقات مثبت بوده و به نفع موکلم باشد مکانی در صورت صلاحدید مقام محترم قضایی و با تشخیص وی آزاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سوشا مکانی از زبان وکیلش

وضعیت سوشا مکانی از زبان وکیلش