مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 دی 1394 ساعت 09:102016-01-06اجتماعي

ساماندهی بوفه مدارس خوزستان در حال انجام است


رییس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ساماندهی بوفه مدارس به شکل بسیار جدی در حوزه بهداشت آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی در حال انجام است.

- امید مقیمی پور در گفت وگو با خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: کارهای آموزشی، اجرایی و بازرسی در خصوص ساماندهی بوفه مدارس هم از سوی آموزش و پرورش و هم دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان در حال انجام است.

وی با بیان این که تاکنون 60 تا 70 درصد مدارس استان در این طرح از سوی آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی مورد بازدید قرار گرفته اند، تصریح کرد: برخوردهای لازم با مدارس در صورت مشاهده موارد غیر استاندارد انجام و به برخی مدارس اخطارهای لازم در حد پلمپ داده شده است.

رییس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به این که از ابتدای امسال تاکنون حداقل سه دستورالعمل در خصوص ساماندهی بوفه ها به مدارس ارسال و هشدارهای لازم به آن ها داده شده است، گفت: وضعیت استاندارد سازی ا با توجه به اقدامات انجام شده هر سال رو به بهبود است؛ البته بسیاری از مدارس اصلأ فضایی به عنوان بوفه ندارند.

مقیمی پور خاطرنشان کرد: در ساماندهی بوفه های مدارس سه موضوع فضا، شخص فروشنده که باید کارت صحت و سلامت داشته باشد و مواد غذایی عرضه شده مد نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بوفه مدارس خوزستان در حال انجام است

ساماندهی بوفه مدارس خوزستان در حال انجام است