مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 دی 1394 ساعت 09:112016-01-06سياسي

افرادی که احراز صلاحیت نشده اند از 16 تا 19 دی ماه فرصت اعتراض دارند


قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه کسانی که احراز صلاحیت و احراز شرایط نشده باشند حتماً دلیل و مستند قانونی به آنها اعلام شده است، گفت: افراد معترض به هیئت های نظارت استان ها مراجعه و اسناد مثبته را ضمیمه اعتراضاتشان کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: موضوع انتخابات 7 اسفند و روند بررسی صلاحیت ها با حضور نجات الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان و حسین علی امیری قائم مقام وزیر کشور در گفتگوی ویژه خبری امشب سه شنبه 15 دی ماه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای گفتگوی ویژه خبری امشب حسین علی امیری قائم مقام وزیر کشور طی تماس تلفنی با برنامه در پاسخ به این سؤال که در این ده روز چه چیزهایی را در بررسی صلاحیت های نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی لحاظ کردید اظهار داشت: قانون گذار برای انتخابات یک فرآیندی را تعریف کرده است که یکی از مراحل این فرآیند بررسی شرایط نامزدها برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی است و هیئت های اجرایی گلوگاه های استراتژیک نظام انتخاباتی ما هستند و معتمدین محلی تشکیل می شوند، اصناف، گروه ها و اقشار مردم را نمایندگی می کنند.

وی اضافه کرد: ما در سراسر کشور 1063 هیئت اجرایی داشتیم که این هیئت ها بر اساس ماده 50 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی کار احراز شرایط نامزدها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که احراز صلاحیت نشده اند از 16 تا 19 دی ماه فرصت اعتراض دارند

افرادی که احراز صلاحیت نشده اند از 16 تا 19 دی ماه فرصت اعتراض دارند