مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 دی 1394 ساعت 09:402016-01-06اقتصادي

آزادسازی نرخ بلیت قطار و هواپیما باید متوقف شود


از دولت می خواهیم آزادسازی نرخ بلیت قطار و هواپیما را متوقف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت،رییس کمیسیون عمران مجلس، از مطالبه کمیسیون متبوعش از دولت برای توقف آزادسازی نرخ بلیت قطار و هواپیما خبرداد و گفت: تا پیش نیاز های آزادسازی قیمت ها لحاظ نشود نمی توان به آینده این طرح امیدوار بود.

سید مهدی هاشمی با اشاره به نابسامانی بازار بلیت هواپیما و قطار، گفت: ضعف نظارت بر مراکز فروش بلیت به نرخ گذاری های سلیقه ای در این حوزه و فشار بر مردم منجر شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه موضوع افزایش قیمت بلیت قطار و هواپیما چندین بار مورد پیگیری قرار گرفته،افزود: مطالبه و درخواست ما از وزارت راه و شهرسازی در خصوص قیمت بلیت هواپیما و قطار توقف طرح آزادسازی قیمت ها تا فراهم کردن زیرساخت های و پیش نیاز های لازم بوده است.

* بلیت چارتری باید برای تورهای گردشگری و به صورت یکجا فروخته شودوی با یادآوری قول مساعد وزیر راه و شهرسازی در خصوص توقف آزادسازی نرخ بلیت ها، تصریح کرد: در خصوص نرخ بلیتها تاکنون جلسات مستمری از سوی کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس و مسئولان مربوطه در وزارت خانه راه و شهرسازی برگزار شده البته جلسات تا حصول نتیجه نهایی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی نرخ بلیت قطار و هواپیما باید متوقف شود

آزادسازی نرخ بلیت قطار و هواپیما باید متوقف شود