مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 دی 1394 ساعت 13:452016-01-06بين الملل

سناریو جدید کاخ سفید؛ اسد دست کم تا 2017 در قدرت می ماند


براساس سند جدیدی که به دست خبرگزاری آسوشتیدپرس رسیده، در بهترین سناریوی دولت اوباما درباره انتقال قدرت در سوریه اشاره ای به کناره گیری بشار اسد حداقل تا مارس 2017 نشده است درحالیکه تنها دو ماه تا پایان ریاست جمهوری اوباما بیشتر نمانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این خبرگزاری می نویسد، در سناریو مقامات آمریکایی در زمینه بحران سوریه تاریخی نامشخص در مارس 2017 برای واگذاری قدرت توسط بشار اسد، رییس جمهوری سوریه آمده است؛ به این معنا که پنج سال بیشتر از آن چیزی که اوباما برای کناره گیری اسد در نظر گرفته بود در این سناریو آمده است.

این چارچوب زمانی براساس برنامه مورد حمایت سازمان ملل است که در ابتدای امر به کنفرانس بین المللی وین درباره سوریه می پردازد.

براساس این استراتژی، در اوت 2017، باید انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در سوریه برگزار شود که از الان 19 ماه به آن تاریخ مانده است.

در این بازه زمانی، دولت سوریه توسط یک دولت انتقالی اداره می شود.

براساس این برنامه، پارلمان سوریه در مه 2016 منحل می شود و شورای امنیت سازمان ملل یک دولت جدید انتقالی را برای انجام اقدامات بعدی به رسمیت خواهد شناخت که اصلاحات سیاسی را نظارت می کند می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریو جدید کاخ سفید؛ اسد دست کم تا 2017 در قدرت می ماند

سناریو جدید کاخ سفید؛ اسد دست کم تا 2017 در قدرت می ماند