مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 دی 1394 ساعت 14:412016-01-06ورزشي

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان: اعضای مجامع انتخاباتی به برنامه نامزدها اهمیت دهند


نامزدهای انتخابات هیئت ها باید دارای برنامه باشند و گاهی اعضای مجامع انتخاباتی چندان به برنامه های نامزدها اهمیت نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، حامد جولایی، ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان کردستان اظهار کرد: ناچار به تغییراتی در هیئت استانی شنا شدیم.

وی با اشاره به همکاری اداره کل وزش و جوانان با این هیئت، گفت: اما نحوه عملکرد هیئت قبلی، موجب به بار آمدن بدهی برای دستگاه ورزش استان کردستان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح استخر شهرستان بانه طی 10 روز آینده خبر داد و گفت: استخر قروه تا پایان امسال و یا حداکثر 6 ماهه نخست سال بعد و استخر دیواندره در سال 95 آماده می شود.

جولایی در ادامه با بیان اینکه شنای کردستان وضعیت خوبی ندارد، گفت: حداکثر زمان قابل تحمل برای فعالیت هیئت های ورزشی یک سال است و آنها که توان کار کردن ندارند باید کنار بکشند.

وی در ادامه با اشاره به وجود 47 هیئت فعال ورزشی در استان کردستان اظهار کرد: 7 هیئت در حال حاضر با سرپرست اداره می شوند که برای آنها مجمع انتخاباتی برگزار خواهد شد.

مدیرکل دستگاه ورزش کردستان با بیان اینکه نامزدهای انتخابات هیئت ها باید دارای برنامه باشند از اینکه اعضای مجامع انتخاباتی چندان به برنامه های نامزدها اهمیت نمی دهند، اظهار تأسف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان: اعضای مجامع انتخاباتی به برنامه نامزدها اهمیت دهند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان: اعضای مجامع انتخاباتی به برنامه نامزدها اهمیت دهند