مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 دی 1394 ساعت 17:202016-01-07ورزشي

یک سالگرد تکراری دیگر برای جهان پهلوان/ همان سخنران ها و همان نطق ها


همچنان برای ترویج فرهنگ پهلوانی که غلامرضا تختی اسوه و نمونه آن در عصر حاضر بود، هیچ برنامه ویژه و مدونی از سوی وزارت ورزش، فدراسیون کشتی و هر نهاد دیگر مسوول دیده نمی شود و تنها به نطق و مدح زبانی از پهلوان و جایگاهش بسنده شد - کد خبر: 559351 تاریخ انتشار: 17 دی 1394 - 17:18 - 07 January 2016 چهل و هشتمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی با حضور چهره های سرشناس ورزشی و سیاسی با حضور قهرمانان و پیشکسوتان در ابن بابویه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، ابن بابویه شهرری هر ساله در روز هفدهم دی ماه میزبان عاشقان و علاقمندان به روح فتوت و جوانمردی است و امسال نیز مانند هر سال علاقمندان به جهان پهلوان تختی در سالروز درگذشت اش به آرامگاه وی رفتند و یاد و خاطره اسطوره ادب و اخلاق را گرامی داشتند.

حضور مردم دراین مراسم قابل توجه بود و تعداد زیادی از قهرمانان و پیشکسوتان فعلی و قدیمی با حضور در آرامگاه جهان پهلوان تختی یاد و خاطره وی را گرامی داشتند اما همچنان برای ترویج فرهنگ پهلوانی که غلامرضا تختی اسوه و نمونه آن در عصر حاضر بود، هیچ برنامه ویژه و مدونی از سوی وزارت ورزش، فدراسیون کشتی و هر نهاد دیگر مسوول دیده نمی شود.

رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، به همراه حمید بنی تمیم دبیرفدراسیون و علیرضا رضایی سخنگوی آن در کنار چهره هایی چون ناصر گیوه چی قهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سالگرد تکراری دیگر برای جهان پهلوان/ همان سخنران ها و همان نطق ها

یک سالگرد تکراری دیگر برای جهان پهلوان/ همان سخنران ها و همان نطق ها