مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 دی 1394 ساعت 22:262016-01-07ورزشي

مدیر عامل سپاهان: AFC باید بداند که فیفا مخالف ورود مسائل سیاسی به فوتبال است


همان طور که فیفا بر عدم دخالت مسائل سیاسی در ورزش و فوتبال معتقد است، AFC باید بدون در نظر گرفتن خواسته بی منطق و نامشروع این کشورها طبق قرعه کشی قبلی بازی ها را برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، اصغر باقریان در پایان جلسه مهدی تاج نایب رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ فوتبال با مدیران عامل باشگاه های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: یکی از موضوع های مهم فوتبال کشور در سال های اخیر حضور نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست که باید با حضوری موفق در آن از اعتبار فوتبال ایران در این بازی ها دفاع کرد.

وی بیان کرد: امسال با توجه به اتفاقات سیاسی که اخیرا در منطقه رخ داده است، حساسیت حضور پرقدرت تیم های ایرانی در این مسابقات بیشتر شده است و این جلسه هم در راستای همین موضوع برگزار شد.

مدیر عامل سپاهان گفت: نمایندگان ایران امسال باید برخلاف سال های گذشته به گونه ای وارد این مسابقات شوند که از حیثیت و آبروی کشور عزیزمان ایران دفاع کنند.

وی افزود: باید در میدان ورزش و در زمین مسابقه فوتبال پاسخ دندان شکنی نسبت به حرمت شکنی این کشورهای عربی به ایران را داد.

باقریان تاکید کرد: باید با استفاده از همه ظرفیت های موجود و بهره گیری از خرد جمعی و راه کارهای مناسب، تیم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل سپاهان: AFC باید بداند که فیفا مخالف ورود مسائل سیاسی به فوتبال است

مدیر عامل سپاهان: AFC باید بداند که فیفا مخالف ورود مسائل سیاسی به فوتبال است