مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 دی 1394 ساعت 09:552016-01-08سياسي

اکرمی: تعرض به سفارت محکوم است


رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تعرض تعداد معدودی افراد به سفارت سعودی را محکوم کرد و در عین حال رویکرد این کشور مبنی بر قطع روابط با ایران را مورد انتقاد شدید قرار داد و ناپسند عنوان کرد.

- حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفت وگو با ایرنا، درباره وقایع شکل گرفته در روزهای گذشته مبنی بر اعدام شیخ النمر، تعرض تعدادی افراد به سفارت عربستان و قطع روابط دیپلماتیک با عربستانی ها گفت: عملکرد سعودی ها در اعدام شیخ النمر و وقایعی همچون فاجعه منا محکوم است.

وی ادامه داد: این رفتارهای سعودی ها به هیچ عنوان قابل تخفیف نیست اما ورود به سفارت و یا تعرض به آن هم مورد نقد و محکوم است و مقامات کشورمان نیز با این نوع رفتارها مخالف هستند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: ورود به سفارت و کنسولگری و آسیب زدن به این مکان که برای دیگران است محکوم می باشد.

اکرمی ادامه داد: کسانی که به رفتار عربستان در اعدام شیخ النمر معترض بودند می توانستند اعتراض قانونی و یا نقد انجام دهند اما به هیچ عنوان حق اعتراض و تا آسیب رسانی نداشتند و این رفتار تعدادی معدودی افراد خودسر باعث رنجش خاطر است.

وی در عین حال رویکرد عربستان سعودی در زمینه قطع روابط دیپلماتیک را نیز مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: عملکرد عربستان هم بعد از این موضوع ناپسند بود بویژه اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکرمی: تعرض به سفارت محکوم است

اکرمی: تعرض به سفارت محکوم است