مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 دی 1394 ساعت 12:262016-01-08بين الملل

پایه های حکومت آل سعود بر خون بنا شده؛ کشتار مسلمانان از یمن تا سوریه


جنایت اعدام شیخ النمر در کنار جنایات مستمر آل سعود در کشتار مسلمانان در کشورهای مختلف نشان می دهد که پایه های حکومت این رژیم بر خون بنا شده است و این رژیم به سیاست های جاهلی وحشیانه خود که اسلام ناب محمدی از آن بیزار است، - ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، رژیم سعودی روز شنبه دوازدهم دی ماه برابر با دوم ژانویه 2016 در بیانیه ای، از اعدام چهار نفر از شخصیت های شیعی عربستان و در رأس آنها آیت الله نمر باقر النمر به اتهام واهی اقدامات تروریستی خبر داد.

این اقدام عربستان با اعتراض ها و خشم مردمی گسترده در ایران روبرو شد.

آل سعود با ادعای حمایت از امنیت ملی این کشور، سه مبارز شیعی دیگر به نام های علی سعید الربح، محمد علی عبدالکریم الصویلم و محمد فیصل محمد الشیوخ را به شهادت رسانده است.

مسلمانان کشورهای مختلف، گروه های مختلف سیاسی، حزبی و شخصیت های مختلف جهان اسلام، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعی را به جرم مطالبه حقوق مشروع و غصب شده مردم منطقه شرق عربستان محکوم کردند و اعتراضات به این اقدام شنیع رژیم سعودی همچنان ادامه دارد.

آل سعود در پی این جنایت در پی موج خشم و انزجار جهانیان از این رژیم دچار سردرگمی و آشفتگی شدید شد و همین مسئله باعث شد تا با بهانه کردن حمله افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه های حکومت آل سعود بر خون بنا شده؛ کشتار مسلمانان از یمن تا سوریه

پایه های حکومت آل سعود بر خون بنا شده؛ کشتار مسلمانان از یمن تا سوریه