مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 دی 1394 ساعت 16:202016-01-08سياسي

امام جمعه اهواز: قطع رابطه با ایران اولین حلقه از حلقه های شیطانی عربستان است


امام جمعه اهواز با بیان اینکه ملت باید هوشیار باشد تا نقشه های شوم و شیطانی آل سعود را خنثی کنند، گفت: قطع رابطه با ایران اولین حلقه از حلقه های شیطانی آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز گفت: در چنین روزی در هشتاد سال پیش کشف حجاب اجباری توسط رضا خان با زور سرنیزه و انواع تهدیدات صورت گرفت و فجایع فجیعی در این راستا اتفاق افتاد و این مصیبت بزرگی بود که ایران در حدود هشتاد سال پیش گرفتار آن شد.

وی ادامه داد: خواسته استادان و اربابان او چند چیز بود؛ یکی کشف حجاب، دیگری قلع و قم کردن روحانیت و سوم منع عزاداری سیدالشهدا(ع)، آنها به دلیل احساس خطر سعی می کردند این جریان ها را قطع کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: شش سال بعد، جنگ جهانی دوم واقع شد و رضاخان سقوط کرد و خود به خود این اقدامات وحشیانه به پایان رسید ولی این شش سال سال های وحشت و ترور بود.

وی اضافه کرد: بعد از سقوط رضا خان، اجبار برطرف شد ولی تبدیل شد به جنگ نرم از طریق تبلیغات و رژیم شاه نیز سعی کرد راه پدرش را از طریق جنگ نرم پیش ببرد که آثار زیانباری نیز بر جا گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهواز: قطع رابطه با ایران اولین حلقه از حلقه های شیطانی عربستان است

امام جمعه اهواز: قطع رابطه با ایران اولین حلقه از حلقه های شیطانی عربستان است