مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 دی 1394 ساعت 11:302016-01-09سياسي

اتهام جاسوسی چند ایرانی در عربستان واقعیت ندارد


عضو هیأت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس٬ با بیان اینکه اقدامات اخیر آل سعود تنها نشان دهنده حماقت مقامات این کشور است٬ گفت: آن ها باید بدانند که بازی کردن با دم شیر نتیجه ای جزء نابودی ندارد و مقامات غربی بارها این مسئله را به سعودی ها گوش .

- سیدباقر حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت٬ در واکنش به اخبار مطروحه درباره محاکمه 4 ایرانی به اتهام جاسوسی و اقدامات تروریستی از سوی عربستان٬ گفت: به طور حتم این اقدامات در راستای تحریک ایران از سوی رژیم آل سعود صورت می گیرد و این اتهامات و جنجال رسانه ای به هیچ وجه واقعیت ندارد.

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: حادثه منا٬ کشتار شیعیان نیجریه با چراغ سبز عربستان٬ اعدام شیخ النمر و چند تن از شیعیان و حمله موشکی به سفارت ایران در یمن٬ سلسه اقدامات عربستان برای ایجاد تنش و تحریک ایران برای افزایش درگیری ها در منطقه است.

وی افزود: در چند سال اخیر عربستان به یار استراتژیک رژیم صهیونیستی تبدیل شده و به نظر من اقدامات چند وقت اخیر جهت ایجاد حاشیه امنی برای صهیونیست ها است.

حسینی تصریح کرد: در شرایط کنونی حکام و مقامات جوان و ناپخته آل سعود با تحریک آمریکا و رژیم صهیونیستی٬ فکر تشدید و گسترش درگیری ها را در ذهن می پرورانند٬ اما قطعا این مسئله چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام جاسوسی چند ایرانی در عربستان واقعیت ندارد

اتهام جاسوسی چند ایرانی در عربستان واقعیت ندارد