مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 دی 1394 ساعت 13:312016-01-09بين الملل

بخشایش: حمله عربستان به سفارت ایران یک انتقام جاهلانه بود


حمله عربستان به سفارت ایران در صنعا یک اقدام و انتقام جاهلانه از طرف سران آل سعود بود.

- احمد بخشایش در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان"، پیرامون حمله موشکی عربستان به سفارت ایران در صنعا اظهار داشت: حمله عربستان به سفارت ایران در صنعا یک اقدام و انتقام جاهلانه از طرف سران آل سعود بود.

وی با بیان اینکه عربستان همواره با ایران خصومت داشت و به دنبال بهانه ای برای نشان دادن خصومت خود با ایران بود، افزود: اینکه عربستان شیخ نمر را در چنین موقعیتی به شهادت می رساند نیز یک انتقام جاهلانه است و برای آن که خود را از زیر بار این مسئله و فشار افکار عمومی بیرون بیاورد دست به حمله به سفارت می زند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من فکر می کنم که حمله به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری در مشهد یک اقدام سازمان یافته از سوی خود عربستان بود و عربستان به دلیل حمایت های ایران از یمن، خواستار قطع رابطه با ایران بوده و دست به چنین اقدامی می زند.

وی گفت: عربستان با اعدام شیخ نمر به دنبال قطع ارتباط با ایران بود و از طرف دیگر می خواست که به آمریکایی ها پیام بدهد که بین عربستان و ایران یکی را انتخاب کند.

بخشایش پیرامون قطع ارتباط دیپلماتیک برخی از کشورهای عربی با ایران خاطرنشان کرد: این اقدام برخی از کشورها برای ایجاد یک هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشایش: حمله عربستان به سفارت ایران یک انتقام جاهلانه بود

بخشایش: حمله عربستان به سفارت ایران یک انتقام جاهلانه بود