مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 دی 1394 ساعت 11:002016-01-10سياسي

بهره برداری از 542 واحد مسکن مهر اردبیل همزمان با دهه فجر


542 واحد مسکن مهر دهه فجر امسال در اردبیل بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، خلیل محبت خواه در بازدید از شهرک مسکن مهر اندیشه اردبیل از افتتاح 542 واحد مسکن مهر درمناطق مختلف استان در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد و گفت: از 41 هزار و 500 واحد مسکن مهر احداث شده در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان اردبیل، 37 هزار و 189 واحد تاکنون مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته و 542 واحد دیگر نیز در دهه مبارک فجر تکمیل و تحویل متقاضیان می گردد.

وی اضافه کرد: تعداد 3 هزار و 769 واحد باقی مانده از این واحدها نیز طی سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرارمی گیرد تا پرونده مسکن مهر استان بسته شود.

محبت خواه با اشاره به تکمیل خدمات روبنایی در شهرک های مسکن مهر استان یادآور شد: تعداد 6 باب مدرسه در شهرک های مسکن مهر استان در حال ساخت است که براساس مصوبه شورای مسکن استان 2 باب مدرسه نیز به سهمیه شهر اردبیل اضافه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین از ساخت یک باب کلانتری در شهرک نیایش اردبیل خبر داد و گفت: ساخت یک باب کلانتری نیز در شهرک مسکن مهر محله میراشرف اردبیل تعریف شده که عملیات اجرایی آن در سال آینده شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 542 واحد مسکن مهر اردبیل همزمان با دهه فجر

بهره برداری از 542 واحد مسکن مهر اردبیل همزمان با دهه فجر