مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 دی 1394 ساعت 13:312016-01-10سياسي

امسال صورت گرفت ثبت 4035 سزارین در بیمارستان فاطمیه همدان


مدیر بیمارستان فاطمیه همدان با اشاره به لزوم حمایت از زایمان طبیعی گفت: امسال 4 هزار و 35 مورد زایمان سزارین در بیمارستان فاطمیه همدان به ثبت رسیده است.

- زهره آب آب زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به لزوم فرهنگ سازی به منظور افزایش زایمان طبیعی، اظهار کرد: زایمان طبیعی سلامت مادر و نوزاد را به همراه دارد و باید آگاهی بخشی به مادران باردار در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی با هدف گرایش مادران به زایمان فیزیولوژیک همت همگانی را طلب می کند، گفت: باید اقدامات اساسی در ترغیب مادران باردار به این نوع زایمان صورت گیرد.

مدیر بیمارستان فاطمیه همدان با بیان اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت، ترغیب مادران باردار به افزایش زایمان طبیعی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: دولت حمایت خود را برای کاهش زایمان سزارین و افزایش زایمان طبیعی به کار گرفته و در این خصوص اقداماتی در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی در راستای کاهش ترس از زایمان طبیعی، خاطرنشان کرد: کلاس های آموزش زایمان بی درد از برنامه هایی است که در حال حاضر در بیمارستان فاطمیه به طور جدی پیگیری و برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال صورت گرفت ثبت 4035 سزارین در بیمارستان فاطمیه همدان

امسال صورت گرفت ثبت 4035 سزارین در بیمارستان فاطمیه همدان