مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 دی 1394 ساعت 05:562016-01-11سياسي

چرا «شیخ بی سواد» از شرکت در آزمون خبرگان امتناع کرد؟


ماجرای امتناع شیخ بی سواد که خود را «خدا» می دانست و از شرکت در آزمون اجتهاد امتناع می کرد، چه بود؟ آزمونی که به خوبی توانست بساط پارتی بازی را از انتخابات خبرگان جمع کرده و بی سوادها را رسوا کند.

- ماجرای امتناع شیخ بی سواد که خود را خدا می دانست و از شرکت در آزمون اجتهاد امتناع می کرد، چه بود؟ آزمونی که به خوبی توانست بساط پارتی بازی را از انتخابات خبرگان جمع کرده و بی سوادها را رسوا کند.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، من خدا هستم و به سوی او می روم! این شروع خیره کننده ی یک بیانیه بود، آن هم در توفانی ترین روزهای تهران بعد از هتک حرمت عاشورای هشتاد و هشت.

گافی که کروبی در حمایت از حرمت شکنان عاشورای حسین(ع) داد، اگرچه اولین گاف او نبود، ولی ماندگار شد؛ آنقدر که نشان دهد آیت الله سبزها تا چه اندازه بی سواد است! او پیشتر و در جریان مناظرات انتخاباتی، رییس جمهور سابق را به خاطر نشستن زیر تابلوی "دول الخلیج العربیه"، به حمایت از عنوان جعلی خلیج ع.

ر.

ب.

ی متهم کرد، این در حالی است که بر اساس قواعد صرف و نحو، لفظ عربیه به دُوَل بر می گشت نه خلیج! و او زیر تابلویی نشسته بود که معنای دولت های عربی خیلج می داد.

با این همه داستان بی سوادی های شیخ مهدی کروبی، منحصر به این موارد نبود، وی تقریباً در بیشتر مواضعی که در روزهای بعد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «شیخ بی سواد» از شرکت در آزمون خبرگان امتناع کرد؟

چرا «شیخ بی سواد» از شرکت در آزمون خبرگان امتناع کرد؟