مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 دی 1394 ساعت 11:002016-01-11فرهنگي

ناکامان و شگفت زده های جوایز گلدن گلوب


جوایز سینمایی گلدن گلوب که به غیر قابل پیش بینی بودن معروف است در هفتادوسومین دوره از برگزاری خود نیز سورپرایزهایی برای اهالی سینما داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، پرونده جوایز گلدن گلوب 2016 با اعطای جایزه بهترین فیلم درام و کارگردانی به بازگشته ساخته الخاندرو گونزالز ایناریتو در حالی بسته شد که برخی نامزدها پرامید، دست خالی به خانه بازگشتند و برخی نیز که خیلی دل به کسب جایزه نبسته بودند با شگفتی پا به صحنه ی این رویداد سینمایی گذاشتند.

* فیلم کارول ساخته تادهینز که با نامزدی در شش شاخه پیشتاز نامزدهای این جوایز سینمایی بود، در عین شگفتی بدون حتی کسب یک جایزه به کار خود پایان داد.

حضور همزمان کیت بلانشت و رونی مارا در میان نامزدهای بخش بهترین بازیگر اصلی زن نیز موجب تقسیم شدن آرا شده تا در نهایت دست بازیگران این فیلم نیز از جایزه خالی بماند.

* شگفتی های این دوره از جوایز گلدن گلوب با اعطای جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل به کیت وینسلت برای بازی در فیلم استیو جابز آغاز شد و اعطای جایزه بهترین فیلمنامه به آرون سورکین نیز شب خوبی را برای ساخته نه چندان امیدوار دنی بویل رقم زد.

* فیلم افشاگر که از سوی انجمن های منتقدان و حضور موفق در جوایز اتحادیه های سینمایی در آمریکا با تحسین فراوانی روبه رو شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامان و شگفت زده های جوایز گلدن گلوب

ناکامان و شگفت زده های جوایز گلدن گلوب