مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 دی 1394 ساعت 15:152016-01-11سياسي

کسب جایگاه سوم خراسان رضوی در تولید خون و فرآورده های آن


مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی جایگاه سوم تولید خون و فرآورده های آن را در کشور کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، سیدحمیدرضا اسلامی امروز در مراسم تقدیر از اهداکنندگان گرو ه های خونی نادر که به مناسبت 21 دی ماه روز ملی گروه های خونی نادر، عنوان کرد:کسب این رتبه علی رغم وجود استان هایی که حجم تولید بسیار بیشتری از خراسان رضوی دارند نشا ن دهنده جایگاه قابل قبول ما در کشور هست.

وی با بیان اینکه هرچند گروه های نادر تعداد بسیار کمی از افراد یک جامعه هستند، عنوان کرد: اما این افراد اهمیت بسیار زیادی را در راستای وظایف سازمان انتقال خون برای این سازمان دارند، نگاه ما این است که حیات هر انسان حیات یک جامعه است.

مدیرکل انتقال خون استان ادامه داد :با بضاعت کم این سازمان و جایگاهی که علی رغم همه وظایف انتقال خون، در شان ما نیست خدمات بسیار ویژ ه ای را به افراد ارائه می دهیم و کوچکترین موارد برای ما با وسواس خاصی مورد پیگیری قرار می گیرد.

اسلامی با بیان اینکه در ظاهر تنها چند گروه خونی وجود دارد، تصریح کرد: اما به طور کلی 21 گروه خونی و 300 آنتی ژن در تمام زیر گروه ها وجود دارد بیمارانی که دچار مشکلات خونی نادرهستند نیازمند توجهات خاصی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب جایگاه سوم خراسان رضوی در تولید خون و فرآورده های آن

کسب جایگاه سوم خراسان رضوی در تولید خون و فرآورده های آن