مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 دی 1394 ساعت 17:112016-01-11سياسي

هدف نفوذ دشمن در کشور ایجاد شکاف بین گروه های سیاسی است


معاون سپاه قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد شکاف بین گروه های سیاسی،اجتماعی، مردم و دولت از اهدف نفوذ دشمن در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرهنگ سعیدی ظهر امروز در نخستین همایش بسیج رسانه با اشاره به نفوذ دشمن در کشور اظهار داشت: نفوذ دشمن در کشور پدیده ای جدید نیست بلکه امروز شکل آن تغییر کرده است.

وی با اشاره به فتنه سال 88 افزود: دشمنان پس از فتنه سال 88 به این نتیجه رسیدند که بهترین راه نفوذ اعمال تحریم های جدید و هوشمندانه با هم افزایی فتنه گران در کشور است.

سرهنگ سعیدی با اشاره به مراحل نفوذ دشمنان در کشور خاطرنشان کرد: طراحی عملیات استراتژیک و نشان دادن درِ باغ سبز به دولت ایران، انجام مذاکرات فراتر از موضوعات هسته ای، بهره گیری از راهبرد تغییر رفتار در ایران و مهار قدرت منطقه ای و اقتصادی ایران، جلوگیری از حمایت ایران از حزب الله و جنبش حماس، محدود کردن برنامه های موشکی ایران و تغییر ساختار جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف خود از دیگر مراحل نفوذ دشمنان در کشور است.

معاون امور اجرایی سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به راه های نفوذ دشمنان در کشور گفت: ایجاد شکاف بین گروه های سیاسی، اجتماعی، مردم و دولت، تأسیس دفتر حفظ منافع امریکا در کشور و کشاندن مذاکرات به مسائل غیرهسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف نفوذ دشمن در کشور ایجاد شکاف بین گروه های سیاسی است

هدف نفوذ دشمن در کشور ایجاد شکاف بین گروه های سیاسی است