مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 دی 1394 ساعت 02:352016-01-11سياسي

جزییات بیمه درمانی معتادان


دستورالعمل اجرایی نحوه ارائه خدمات بیمه درمانی به معتادان مواد مخدر و رونگردان ها در سال 1394 از سوی معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با توجه به مصوبه چهل و نهمین جلسه کمیته کاهش آسیب، درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر، دستورالعمل اجرایی نحوه ارائه خدمات بیمه درمانی به معتادان مواد مخدر و رونگردان ها تحت پوشش بیمه پایه سال 1394 که به تایید ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز رسیده است، جهت اجرا به واحدهای مربوطه ابلاغ شده است.

دبیر شورای عالی بیمه کشور در همین باره اعلام کرد که به دنبال ابلاغ تعرفه های مرتبط با بیمه معتادان تاکنون حدود 15 هزار نفر در سایت پابا (پرونده الکترونیک بیمه اعتیاد) ثبت نام کرده اند و 70 درصد هزینه درمان آنها پرداخت شده است.

بر اساس ماده یک این دستورالعمل اجرایی در جلسات کمیته نظارت استانی بر مراکز مجاز درمان و کاهش آسیب (موضوع ماده 4 آیین نامه اجرایی مراکز مجاز درمان و کاهش آسیب اعتیاد به موادمخدر و روانگردان ها) موضوع تبصره یک ماده 15 اصلاحیه قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر مرتبط با انتخاب مراکز اولویت دار برای انعقاد قرارداد، نماینده سازمان بیمه سلامت ایران حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیمه درمانی معتادان

جزییات بیمه درمانی معتادان