مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 دی 1394 ساعت 11:152016-01-12بين الملل

داعشی های گریخته از رمادی زنده زنده در موصل سوزانده شدند


ساکنان محلی می گویند آن دسته از شبه نظامیان داعش که پس از شکست در رمادی به مقر این گروه تروریستی در موصل گریخته بودند، در میدان مرکزی این شهر زنده زنده سوزانده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فاکس نیوز، بسیاری از ساکنان موصل که از این شهر گریخته اند با بیان اقدامات شنیع داعش به تشریح رعب و وحشتی پرداختند که در زمان حضور در کنار این تروریست ها تجربه کرده بودند.

آنها می گویند این اتفاقات زمانی روی داده که داعشی های شکست خورده پس از حمله نیروهای عراقی با حمایت هوایی آمریکا و آزادسازی شهر رمادی وارد موصل شدند و در واقع پیامی آشکار به تمامی شبه نظامیانی بود که احتمالا باید به زودی با نیروهای دولتی در موصل بجنگند.

یکی از ساکنان سابق موصل که الان ساکن آمریکاست و با بستگانش در آنجا ارتباط دارد، می گوید: آنها را کنار هم جمع کردند و مجبورشان کردند تا در حلقه ایجاد شده، بایستند و سپس آنها را به آتش کشیدند.

بسیاری از عراقی-آمریکایی ها و مهاجران جدیدی که بستگانی در موصل دارند، می گویند که داعشی ها از شکست تازه خود در رمادی خشمگین هستند و این نیروهایشان را به دلیل آنکه تا زمان مرگ در رمادی نجنگیده اند، کشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعشی های گریخته از رمادی زنده زنده در موصل سوزانده شدند

داعشی های گریخته از رمادی زنده زنده در موصل سوزانده شدند