مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 دی 1394 ساعت 13:512016-01-12ورزشي

دبیر هیئت کشتی استان قم: رقبای 3 کشتی گیر قم در جام بین المللی تختی مشخص شدند


دبیر هیئت کشتی استان قم از دعوت سه فرنگی کار شاخص قم به جام بین المللی جهان پهلوان تختی و مشخص شدن حریفان آنها خبر داد.

- احمد رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: دعوت کشتی گیران قم به رقابت های مهمی و معتبری همچون جام بین المللی جهان پهلوان تختی نشان می دهد که قم همچنان یکی از قطب های اصلی و موفق کشتی فرنگی کشور در رده های سنی مختلف است.

وی ادامه داد: کشتی گیران افتخارآفرین قم از سوی کادر فنی تیم ملی مدت زیادی است که در اردوی آماده سازی این تیم برای حضور در رقابت های مهم سال 2016 حضور دارند و در جام بین المللی جهان پهلوان تختی نیز به میدان می روند تا موفقیت هایی که در چند سال اخیر از حضور در میادین مختلف داخلی و خارجی نصیب کشتی قم شده همچنان استمرار داشته باشد.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: بر اساس برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان، رقابت های کشتی فرنگی جام بین المللی جهان پهلوان تختی آخرین انتخابی تیم ملی محسوب می شود و سه فرنگی کار نیز به نمایندگی از قم در این پیکارها حضور می یابند.

وی یادآور شد: اسامی نفرات دعوت شده برای همراهی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در جام بین المللی جهان پهلوان تختی در حالی اعلام شد که ملی پوشان باید روزهای پایانی هفته جاری برای حضور موفق تیم ملی در مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر هیئت کشتی استان قم: رقبای 3 کشتی گیر قم در جام بین المللی تختی مشخص شدند

دبیر هیئت کشتی استان قم: رقبای 3 کشتی گیر قم در جام بین المللی تختی مشخص شدند