مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 دی 1394 ساعت 17:102016-01-12فرهنگي

«جنگ ستارگان» حریف «آواتار» نمی شود


با فروش کمتر از انتظار فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد» این فیلم احتمالا نمی تواند رکورد فروش تاریخ سینما را از «آواتار» بگیرد.

- با فروش کمتر از انتظار فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد این فیلم احتمالا نمی تواند رکورد فروش تاریخ سینما را از آواتار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفتمین قسمت از سری فیلم های جنگ ستارگان در اولین هفته اکران در سینماهای چین به فروش 52/6 میلیون دلاری دست یافت و با فروش 1/73 میلیارد دلاری در گیشه های جهانی، هنوز فاصله زیادی با رکورد فروش 2/78 میلیارد دلاری آواتار در سال 2009 دارد.

ظاهرا استودیو فیلمسازی دیزنی انتظار فروش بیشتری را در چین به عنوان پرجمعیت ترین کشور و دومین بازار بزرگ سینمایی جهان داشته است و فروش آغازین جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد اختلاف قابل ملاحظه ای با فروش آغازین 182 میلیون دلاری فیلم سریع و خشن 7 و 155 میلیون دلاری انتقام جویان در کشور چین دارد.

دیزنی کارزار تبلیغاتی گسترده ای را برای اکران قسمت جدید جنگ ستارگان به راه انداخته بود و در ماه اکتبر 2015 بیش از 500 نفر با لباس نظامیان این فیلم روی دیوار چین ایستادند و ستاره های سینمای چین مانند لو هان برای معرفی تریلر این فیلم استخدام شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جنگ ستارگان» حریف «آواتار» نمی شود

«جنگ ستارگان» حریف «آواتار» نمی شود