مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 دی 1394 ساعت 07:352016-01-13بين الملل

جراحی بینی جوان 33 ساله را از پا درآورد


جراحی پولیپ بینی عملی ساده و معمولی است که شاید روزی هزار بار در این شهر انجام می شود، اما داستان از آنجا روی دیگری پیدا می کند که بر اثر این عمل ساده جوانی 33 ساله دچار آسیب و عوارضی می شود که در نوع خود بسیار نادر و قابل تامل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازابتکار، هنوز جای بخیه های صدرا خوب نشده که زخم تازه ای سر باز می کند.

شاید رسانه ای شدن بخیه های صدرا باعث جلب اعتماد بیشتر مردم نسبت به رسانه ها شد و مردمی که دستشان برای گرفتن حقشان به دیوار بلند مسئولان نمی رسد، دست به دامان رسانه ها می شوند، شاید که بتوانند از حقوق اولیه خود دفاع کنند.

دوباره حادثه ای که خواسته یا ناخواسته پای پزشکی را به میان می کشد.

البته خطا در هر شغلی و صنفی قابل قبول، بررسی و گذشت است؛ اما خطا داریم تا خطا!همه چیز از یک گرفتگی بینی شروع شدعلیرضا وهاب زاده: ماجرا از این قرار است که هفته گذشته پسر 33 ساله ای برای مشکلات گرفتگی بینی و پریدن از خواب به پزشک مراجعه می کند و بنا به توصیه وی برای انجام عمل پولیپ بستری می شود.

حتما می دانید که پولیپ بینی، توده خاکستری و گاهی بی رنگی است که معمولاً از مخاط سینوس ها و گاهی از خود بینی منشا می گیرد و در غالب موارد، پولیپ های بینی پایه دار و متعدد بوده و در داخل هر دو بینی ظاهر می شوند، هرچند که ممکن است فقط در یک بینی و به طور منفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی بینی جوان 33 ساله را از پا درآورد

جراحی بینی جوان 33 ساله را از پا درآورد