مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 دی 1394 ساعت 09:302016-01-13فرهنگي

انتشار آثاری در حوزه ادبیات علمی تخیلی، فانتزی و وحشت


«ادبیات گمانه زن» تألیفی یا همان ادبیات علمی - تخیلی، فانتزی و وحشت با همکاری یکی از موسسات انتشاراتی در قالب کتاب های مجزا راهی بازار می شود.

- ادبیات گمانه زن تألیفی یا همان ادبیات علمی - تخیلی، فانتزی و وحشت با همکاری یکی از موسسات انتشاراتی در قالب کتاب های مجزا راهی بازار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مجموعه داستان خدمات دستگاه هیولاساز دمشقی نوشته بهزاد قدیمی، مجموعه داستان گریخته به قلم بخشی از نویسندگان داستان های ژانر وحشت و فانتزی و رمان ماورای سلسله جنایت های بین کهکشانی نوشته محمد ایدرم در زمره این آثار است که بناست در انتشارات پیدایش راهی بازار شود.

این موسسه انتشاراتی با ایجاد کارگروهی در حوزه کتاب های علمی - تخیلی، فانتزی و ژانر وحشت زیر نظر مهرداد تویسرکانی بنا دارد بخشی از کتاب های این ژانر پرطرفدار جهانی را که به قلم نویسندگان عمدتا جوان ایرانی نوشته شده اند، راهی بازار کند.

مجموعه داستان خدمات دستگاه هیولاساز دمشقی اثری فانتزی است که یکی از آثار آن در مسابقه گمانه زن سال 85 به عنوان اثر برگزیده شناخته شده است.

در تألیف مجموعه داستانی گریخته قریب به 10 نویسنده جوان ایرانی با موضوع مرگ در حوزه ادبیات فانتزی دست به قلم شده اند و بالاخره رمان ماورای سلسله جنایت های بین کهکشانی به قلم محمد ایدرم به موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار آثاری در حوزه ادبیات علمی تخیلی، فانتزی و وحشت

انتشار آثاری در حوزه ادبیات علمی تخیلی، فانتزی و وحشت