مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 دی 1394 ساعت 09:512016-01-13فرهنگي

/یادداشت/ برگ برنده شهرزاد


نشانه های تازه از موفقیت شهرزاد و جذب و حفظ مخاطبانش نشان می دهد در غیاب تلویزیون که برنامه سازهای موفق خود را از دست داده شبکه نمایش خانگی تا چه اندازه می تواند در رقابت با ماهواره موثر عمل کند.

- و مسائلی از این دست باعث شد که دغدغه مندان فرهنگی پیدایش یک جنگ تمام عیار علیه سبک زندگی مخاطبان را بفهمند و به دنبال مقابله با آن بپردازند؛ رسانه ملی با ایجاد شبکه های جدید یا ساختن سریال های متنوع و طولانی مدت نظیر کیمیا ، معمای شاه و .

از یک سو و یک قطب جریان فرهنگی کشور با ساخت آثاری نظیر شهرزاد از سویی دیگر در یک جریان هماهنگ سعی کردند علاوه بر روشنگری تاریخی و فرهنگی برای مخاطب با ایجاد ویژگی های بصری جذاب خوراک اصلی فکری را به مخاطب خود القا کنند و راه و فرهنگ اصولی را به مخاطبی یا آوری کنند که بدون شک درصد قابل توجهی از هویت خود را در تقابل با فرهنگ سازی سریالی در ماهواره از دست رفته می بیند.

و جالب تر از همه این نکته است که با وجود اینکه در چند سال اخیر بسیاری از رسانه های داخلی مانند تلویزیون و روزنامه سعی کرده اند مردم را نسبت به نادرست بودن و زیان آور بودن تماشای مجموعه های ماهواره ای هوشیار کنند به نظر میرسد هچکدام به اندازه خط مشترک سریالی بین شبکه نمایش خانگی و رسانه ملی برای نشاندن مخاطب پای برنامه های تولید داخل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/یادداشت/ برگ برنده شهرزاد

/یادداشت/ برگ برنده شهرزاد