مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 دی 1394 ساعت 15:062016-01-13سياسي

سرلشکر صفوی سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در همدان است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه 12 هزار برنامه برای بزرگداشت دهه فجر در همدان برگزار می‎شود، گفت: سردار سرلشکر رحیم صفوی، - مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا سخنران مراسم 22 بهمن ماه در همدان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن فاضلیان ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی در همدان اظهار داشت: 10 ستاد اصلی در استان همدان برای بزرگداشت دهه فجر تشکیل شده است که انجام برنامه های دهه فجر را در استان همدان پیگیری و اجرا می کنند.

وی گفت: 850 ستاد فرعی در استان برای برگزاری برنامه های دهه فجر در استان تشکیل شده است.

فاضلیان با بیان اینکه در استان همدان 22 کمیته در ذیل ستاد دهه فجر تشکیل شده است گفت: این 22 کمیته در حال آماده سازی برنامه ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: 12 هزار برنامه در استان همدان برای بزرگداشت دهه فجر برگزار می شود.

فاضلیان تصریح کرد: برنامه های دهه فجر از روز 12 بهمن ماه آغاز می شود که در روز 22 بهمن شاهد راهپیمایی پرشکوه این روز با سخنرانی سردار سرلشگر رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خواهیم یود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر صفوی سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در همدان است

سرلشکر صفوی سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در همدان است