مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 دی 1394 ساعت 15:462016-01-13بين الملل

فارس گزارش می دهد 300 کیلومترمربع از خاک استان لاذقیه سوریه آزاد شد +نقشه


عملیات هفته های گذشته ارتش سوریه، نیروهای دفاع ملی و مقاومت در شمال استان لاذقیه در شمال غرب سوریه، تاکنون به آزادی بیش از 300 کیلومتر مربع منجر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل فارس، استان لاذقیه در شمال غرب سوریه و هم مرز با کشور ترکیه از ابتدای بحران با حمایت های دولت های منطقه مورد هجوم گروه های تروریستی قرار گرفت و بخش هایی از این استان به اشغال عناصر تروریستی درآمد.

موقعیت استان لاذقیه در شمال غرب سوریه پس از سقوط شهر ادلب، مرکز استان ادلب (در شرق استان لاذقیه) تروریست ها با کمک فراوان دولت ترکیه و تجهیزات نظامی پیشرفته حملات وسیعی را در استان لاذقیه آغاز کردند و موفق شدند مناطق دیگری را به تصرف خود درآورند.

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت پس از افزایش فشارها در این منطقه از پانزدهم مهرماه سال جاری عملیات پاکسازی استان لاذقیه را با کمک نیروی هوایی روسیه آغاز کرده اند تا علاوه بر جلوگیری از پیشروی تروریست ها به شهر لاذقیه، آزادسازی مناطق اشغال شده را در دستور کار قرار دهند.

مشاهده اندازه بزرگتر در اینجا " بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله در سه ماه گذشته بیش از 300 کیلومتر مربع از خاک استان لاذقیه را از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد 300 کیلومترمربع از خاک استان لاذقیه سوریه آزاد شد +نقشه

فارس گزارش می دهد 300 کیلومترمربع از خاک استان لاذقیه سوریه آزاد شد +نقشه