مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 دی 1394 ساعت 15:512016-01-13سياسي

علت اجرایی نشدن مصوبات شورای ثبت احوال خراسان شمالی بررسی می شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی به شدت از اجرایی نشدن مصوبات نشست قبلی شورای هماهنگی ثبت احوال استان انتقاد کرد و گفت: مدیرکل ثبت احوال استان علت اجرایی نشدن این مصوبات را پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدرحیم نوروزیان ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی ثبت احوال استان با اشاره به حضور نداشتن برخی مدیران کل در این نشست اظهار داشت: به نظر می رسد با نبود مدیرکل، کارها به تعطیلی کشیده می شود و این بی سامانی و به هم ریختگی است.

وی افزود: چرا نماینده ای که به جای مدیرش در این نشست حاضرشده، از مصوبات بی خبر است و پاسخی برای اجرایی نشدن آن ندارد؟ با این وضع نمی توان پاسخگوی مردم بود.

نوروزیان در بخش دیگر سخنان خود به سیاست های جمعیتی گفت: یکی از امتیازها در هر جامعه، برخورداری از جمعیت نیروی کار است که خوشبختانه کشور ما از این امتیاز برخوردار است و باید این امتیاز را حفظ کنیم.

وی افزود: تبلیغات برای کنترل جمعیت درگذشته یک مشکل راهبردی بود و رهبر معظم انقلاب نیز آن را یک اشتباه عنوان کردند.

مدیرکل ثبت احوال استان نیز در این نشست از راه اندازی سامانه جامع ارائه خدمات ثبت احوال به زودی در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه خدمات ثبت احوال، حتی در منزل قابل دریافت است و در گام نخست این امر برای متقاضیان تغییر نام و نام خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اجرایی نشدن مصوبات شورای ثبت احوال خراسان شمالی بررسی می شود

علت اجرایی نشدن مصوبات شورای ثبت احوال خراسان شمالی بررسی می شود