مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 دی 1394 ساعت 07:252016-01-14سياسي

معلوم شد احمدی نژاد از کجا خط می گرفت


«واکنش ها به ادعاهای اخیر اسماعیل احمدی مقدم درباره حوادث سال 88 همچنان ادامه دارد.

پس از آن که مجید انصاری، از اعضای مجمع روحانیون مبارز، در گفت وگو با «شرق»، - واکنش ها به ادعاهای اخیر اسماعیل احمدی مقدم درباره حوادث سال 88 همچنان ادامه دارد.

پس از آن که مجید انصاری، از اعضای مجمع روحانیون مبارز، در گفت وگو با شرق ، ادعاهای فرمانده پیشین نیروی انتظامی درباره خودش و مجمع روحانیون را کذب محض خواند، روز گذشته نوبت دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که با ارسال جوابیه ای به این روزنامه مطالب مطرح شده توسط احمدی مقدم را به چالش بکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن جوابیه دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی به روزنامه شرق آمده است: در پی درج مصاحبه سردار احمدی مقدم، فرمانده سابق نیروی انتظامی کشور در آن روزنامه مورّخ (94/10/22) که در آن، مطالب خلاف واقعی را به آیت الله هاشمی رفسنجانی نسبت داده بود، دستور فرمایید جوابیه دفتر ایشان جهت تنویر افکار عمومی در آن نشریه وزین درج شود: گویا سلسله آرزو های بازنشستگی سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی که سال هاست دست و پای اخلاق و انصاف تندروها را بسته، پایانی ندارد.

مخصوصا در فصول انتخابات که رنگ و لعاب های خصمانه نو و جدیدی به خود می گیرد و جریان عصبانی تخریب گر، بر اساس اندیشه های ماکیاولی که رسیدن به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلوم شد احمدی نژاد از کجا خط می گرفت

معلوم شد احمدی نژاد از کجا خط می گرفت