مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 دی 1394 ساعت 07:452016-01-14سياسي

کشف 16 میلیون قرص و آمپول روانگردان


حدود 16 میلیون قرص و آمپول مواد مخدر و روانگردان امسال در کشورکشف شده است - حدود 16 میلیون قرص و آمپول مواد مخدر و روانگردان امسال در کشورکشف شده است.

بگزارش خبرگزاری صداوسیما قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت در گذشته اعتیاد به تریاک آسیب مهمی به شمار می رفت اما در سال های اخیر دشمن برای رسیدن اهدافش به ترویج اعتیاد به مواد مخدر صنعتی بین جوانان روی اورده است.

علیرضا جزینی مشارکت خیران را در حوزه های پیشگیری، درمان، کاهش آسیب، حمایت اجتماعی و مقابله با مواد مخدر خواستار شد و افزود بعد از درمان باید به اشتغالزایی بهبود یافتگان ازاعتیاد توجه شود وی همچنین بیمه معتادان بهبود یافته را از راهکار های مهم حمایت از این افراد دانست و گفت هر سال 30میلیارد تومان به این مقوله اختصاص می یابد که باید افزایش یابد.

استاندار کرمان هم در این نشست با اشاره به افتتاح مرکز درمان وکاهش آسیب بانوان در کرمان افزود: همجواری استان کرمان با مرزهای شرقی پیامدهای منفی داشته است وباید نقش بخش خصوصی در توسعه مراکز درمانی اعتیاد بیشتر شود.

علیرضا رزم حسینی همچنین گفت اشتغال همه بانوان بهبود یافته ازاعتیاد را با ایجاد کارگاه های تولید صنایع دستی با بهره مندی از بیمه تضمین می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 16 میلیون قرص و آمپول روانگردان

کشف 16 میلیون قرص و آمپول روانگردان