مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 دی 1394 ساعت 20:312016-01-14سياسي

عده ای سر سفره شهدا نشسته اند و طلبکارانه سخن می گویند


دکتر محسن رضایی در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج سید حمید تقوی فر و یادواره چهل شهید مدافع حرم شهرستان ری در حسینیه فاطمه الزهرای شهرری حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بصیر و فداکار دفاع از حرم و ارزش های اسلامی گفت: به خانواده های عزیز این شهیدان، تبریک و تسلیت می گوییم.

شهدای عزیزی که من و شما باید از تشخیص درست و فداکاری شان قدردانی کنیم، عده ای از بهترین انسان ها در مصاف جنایتکارترین و متحجرترین خون ریزان عالم، مردانه جنگیدند و ایستادند.

پشتیبان این شهدا، مظلومین و مسلمانان ناب ایران و سوریه و یمن و بحرین و عراق هستند و پشتوانه تکفیری ها، وهابی های جنایتکار و آل سعود هستند.

این شهدا در سرزمین های غریب دمشق و سامرا و حلب خونشان بر زمین ریخته است و ملت های مظلوم جهان، قدر این خون ها را می دانند.

این حادثه، بزرگ، شگرف و قابل عبرت آموزی است.

رضایی گفت: تروریست ها و حامیانشان آمده اند تا منافع اسراییل را تأمین کند و زیربناهای کشورهای اسلامی را تخریب کنند و جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: شهید حاج حمید تقوی فر از ابتدای انقلاب از دوستان خوب ما در اطلاعات سپاه بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای سر سفره شهدا نشسته اند و طلبکارانه سخن می گویند

عده ای سر سفره شهدا نشسته اند و طلبکارانه سخن می گویند